niedziela, 19 grudnia 2021

Budowanie relacji podczas wyprawy ojców z synami

W listopadzie 2021 w naszej Społeczności został zorganizowany wyjazd do Ojcowskiego Parku Narodowego. Była to wyprawa dla ojców z synami ze Społeczności oraz zaprzyjaźnionych z nami. W planach było zwiedzanie doliny Prądnika, chodzenie po szlakach Parku oraz odwiedzanie okolicznych jaskiń -w tym najbardziej znanej Groty Łokietka.
Wyjechaliśmy w czwartek po południu i dojechaliśmy wieczorem do schroniska, w którym mieliśmy zarezerwowane 2 noclegi. Cały piątek poświęciliśmy na zwiedzanie Ojcowskiego Parku Narodowego. Jest to bardzo ciekawe i ładne miejsce, które na jesień prezentuje się szczególnie atrakcyjnie. Pogoda nam dopisała, mieliśmy słoneczny jesienny dzień i piękne widoki na dolinę Prądnika. Wieczorem pojechaliśmy razem na kolację do restauracji w miejscowości Skała.
Następnego dnia zwiedzaliśmy bardzo ciekawą Jaskinię Nietoperzową, która zrobiła na nas wrażenie. Ciekawe jest to że nadal odkrywane są w niej idące w głąb korytarze. W sobotę pojechaliśmy jeszcze na Pustynię Błędowską a na koniec wycieczki zwiedzaliśmy zamek w Ogrodzieńcu. Wyjazd był bardzo udany i pełen pozytywnych wrażeń, pogoda jak na listopad piękna, zdjęcia udane, relacje dobre.
Dziękujemy Bogu za tę możliwość wyjazdu w tak ciekawe miejsce w Polsce, za to że mogliśmy budować relacje z naszymi synami i w praktyczny sposób wywierać pozytywny wpływ na ich życie.